Klacht melden
Wij proberen altijd zo zorgvuldig mogelijk u te woord te staan en met u mee te denken.
Als eerste oplossing zouden wij graag in gesprek met u gaan over wat er beter kan.
Wanneer dit niet tot het gewenste resultaat leidt, kunt u ook uw klacht voorleggen aan de Hadoks. Wij zijn daar aangesloten bij de klachtenbemiddeling: https://www.hadoks.nl/patienten/klachtenregeling/
De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en kan proberen te bemiddelen. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
Als de bemiddeling niet geslaagd is, kunt u besluiten uw klacht in te dienen bij de geschilleninstantie; uw klacht wordt dan een geschil.
Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE)
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
088-0229100
http://www.skge.nl